کراچی میں اس سال کڑاکے کی سردی پڑے گی

ویب ڈیسک : بدھ 16اکتوبر2019
کراچی : محمکہ موسمیات نے پیش گوئی کی ہے کہ کراچی میں اس سال کڑاکے کی سردی پڑے گی اورنومبر کے وسط تک موسم سرد ہونے کا امکان ہے۔
محکمہ موسمیات نے کراچی میں اس بارسردی جلد آنے کی پیشگوئی کرتے ہوئے کہا ہے کہ سردی گزشتہ برسوں کے مقابلے میں زیادہ ہوگی۔محکمہ موسمیات کے مطابق شمال مغرب کی جانب ہوا کا زیادہ دباؤ موجود ہے اور ہوا کا زیادہ دباؤ یعنی پریشر گریڈینٹ اچھی سردیوں کے لیے موزوں ہے، پریشر گریڈینٹ شمالی بلوچستان میں موجود ہے۔
محکمہ موسمیات کے حکام نے بتایا کہ پریشر گریڈینٹ کی وجہ سے شمال کی جانب سے ہوائیں چلنے کی صورت میں کراچی میں موسم خنک ہوسکتا ہے اور نومبر کے وسط تک موسم سرد ہونے کا امکان ہے۔
دوسری جانب محکمہ موسمیات کے مطابق آج ملک کے بیشتر حصوں میں موسم خشک رہے گا جبکہ شمالی علاقہ جات میں موسم سرداور خشک رہنےکا امکان ہے، آج اسلام آباد میں مطلع جزوی طور پر ابرآلود رہے گا۔
کراچی لاہور، کوئٹہ اور پشاور میں مطلع صاف اور موسم خشک رہنے کا امکان ہے ، محکمہ موسمیات کا کہنا ہے کہ مری اور شمالی علاقہ جات اور بالائی علاقوں میں کہیں کہیں بادل چھائے رہیں گے۔ادھر لاہور میں رات کے وقت ہلکی دھند کا سلسلہ شروع ہوگیا ہے-

Show More

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے